KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan

  • masa pelepasan:2024-03-04 17:42:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:264
  • Penerangan pantas:

    Karachi,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari

Kandungan artikel

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

KarachiBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah,KarachiPengubah tiga fasa 480v hingga 380V, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

RatakungaJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Pembuat pengubah jenis kering


KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Mengikuti keajaibanTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

di manaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the problem of dryness shall be solved. Generally the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

If the above provisions are not met, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi,KarachiPengubah sistem kuasa,KarachiBerapa banyak pengubah tiga fasa, dan tidak boleh ada tanah.

KarachiJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Mod wayar pengubah jenis kering:

KarachiMaklumat produk lain
  • Busgow FreiburgPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis aplikasi kategori

    Busgow FreiburgPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis aplikasi kategori

  • TutongTransformer transmisi kuasaManfaat yang tidak boleh dilepaskan

    TutongTransformer transmisi kuasaManfaat yang tidak boleh dilepaskan

  • JacksonvilleTrak platform angkat hidraulik elektrikharga

    JacksonvilleTrak platform angkat hidraulik elektrikharga

  • JacksonvillePemasangan paksi boarding hidraulikTawaran pengeluar murah

    JacksonvillePemasangan paksi boarding hidraulikTawaran pengeluar murah

  • XiqingJambatan naik TaibianCara memilih pengeluar operasi

    XiqingJambatan naik TaibianCara memilih pengeluar operasi

  • XiqingPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

    XiqingPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

  • XiqingPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPengenalan Pembangunan

    XiqingPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPengenalan Pembangunan

  • KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran

    KembojaTransformer transmisi kuasaStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • segera:Peringatan: Maklumat KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan memberi anda KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan oleh syarikat kami, perkhidmatan KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan. KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KarachiSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringAnalisis besar mengenai tujuan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!